#151 2011-11-05 16:36:10
- FloW
- Member
- Registered: 2009-02-01
- Posts: 7,181
Re: Помощ за домашните.
Имам домашно по БЕЛ - 7ми клас съм..
1 зад. Защо изречението "Вие сте виждали исторически карти и сте работили с тях"НЕ е сложно съставно ? Обосновете твърдението си......., защото няма подчинителни съюзи или съюзни думи."И" е съчинителен съюз.
[b]2 зад. Подчиненото изречение в сложното съставно изречение "Първото условие при използване на дадена карта е да се запознаем с условните знаци в долния край на картата" е:
а)Определително според мен
б)допълнително
в)подложно
г)обстоятелствено.Как ще разсъждавате, за да докажете правилността на твърдението си? ............, защото подчиненото изречение отговаря на въпроса Кое? или Какво? не съм много сигурна, но и двата са за ПОИ ... Кое условие?-да се запознаем с условните знаци в долния край на картата
Благодаря предварително.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.
Offline
#152 2011-11-06 10:19:27
- cute__girL
- Предупреден(а) за изгонване
- Registered: 2011-10-29
- Posts: 314
Re: Помощ за домашните.
Имам домашно по БЕЛ - 7ми клас съм..
1 зад. Защо изречението "Вие сте виждали исторически карти и сте работили с тях"НЕ е сложно съставно ? Обосновете твърдението си......., защото няма подчинителни съюзи или съюзни думи."И" е съчинителен съюз.
[b]2 зад. Подчиненото изречение в сложното съставно изречение "Първото условие при използване на дадена карта е да се запознаем с условните знаци в долния край на картата" е:
а)Определително според мен
б)допълнително
в)подложно
г)обстоятелствено.Как ще разсъждавате, за да докажете правилността на твърдението си? ............, защото подчиненото изречение отговаря на въпроса Кое? или Какво? не съм много сигурна, но и двата са за ПОИ ... Кое условие?-да се запознаем с условните знаци в долния край на картата
Благодаря предварително.
Благодаря ти
[img]http://prikachi.com/images/529/3801529M.gif[/img]
Offline
#153 2011-11-06 10:58:07
- Little_babyy
- Member
- From: Sofya Sity
- Registered: 2011-11-01
- Posts: 671
Re: Помощ за домашните.
Айде, и аз се включвам към седмокласниците..аз ще помоля за помощ по математика..Степените са в червено ..
1 зад. х3 +2+2x2+x
2 зад. (x-3y)2-x2y2
3 зад. x2-(2x-5)2
4 зад. 9(x2-1)2-4x2
5 зад. (a+b)2-16(a-b)2
6 зад. x4-1 ; вв a4-b4
Ще ви помоля за цялото решение на задачите .. Мерссии предваррително
Man is truly wise when he knows he knows nothing.
-Socrates
Offline
#154 2011-11-06 12:25:38
- fenfantazi_
- Member
- From: London, UK
- Registered: 2011-03-10
- Posts: 1,623
Re: Помощ за домашните.
Айде, и аз се включвам към седмокласниците..аз ще помоля за помощ по математика..Степените са в червено ..
1 зад. х3 +2+2x2+x
2 зад. (x-3y)2-x2y2
3 зад. x2-(2x-5)2
4 зад. 9(x2-1)2-4x2
5 зад. (a+b)2-16(a-b)2
6 зад. x4-1 ; вв a4-b4
Ще ви помоля за цялото решение на задачите .. Мерссии предваррително
Трябва да групираш ли?Ако е така мисля, че решенията са тези:
Дано съм помогнала!
__________________________'BEING SINGLE DOESN'T MEAN
_______________________THAT YOU'RE WEAK,
_______________________IT MEANS THAT YOU ARE STRONG ENOUGH
_______________________TO WAIT FOR WHAT YOU DESERVE'
______________________________________________- Niall Horan
Offline
#155 2011-11-06 12:30:33
- Little_babyy
- Member
- From: Sofya Sity
- Registered: 2011-11-01
- Posts: 671
Re: Помощ за домашните.
Айде, и аз се включвам към седмокласниците..аз ще помоля за помощ по математика..Степените са в червено ..
1 зад. х3 +2+2x2+x
2 зад. (x-3y)2-x2y2
3 зад. x2-(2x-5)2
4 зад. 9(x2-1)2-4x2
5 зад. (a+b)2-16(a-b)2
6 зад. x4-1 ; вв a4-b4
Ще ви помоля за цялото решение на задачите .. Мерссии предваррително
Трябва да групираш ли?Ако е така мисля, че решенията са тези:
Дано съм помогнала!
Много ти благодаря! Всичките решения са верни, много ми помогна
А иначе, условието е да се разложи на множители.
Man is truly wise when he knows he knows nothing.
-Socrates
Offline
#156 2011-11-06 14:29:21
- lozanka98
- Member
- From: Rosewood
- Registered: 2009-05-14
- Posts: 1,354
Re: Помощ за домашните.
Здравейте.Може ли да ми помогнете с една задача по Математика?
Един ъгъл е три пъти по-голям от съседния си.Мярката на този ъгъл е:
а)90 градуса б)120 градуса в)135 градуса и г)150 градуса.
[img]http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9xxdbGAmX1qj7lb4o1_500.gif[/img]
Offline
#157 2011-11-06 14:42:35
- faninkata < 33
- tеmptation.
- From: In Wonderland (: / Бургас.
- Registered: 2010-11-09
- Posts: 4,024
- Website
Re: Помощ за домашните.
Здравейте.Може ли да ми помогнете с една задача по Математика?
Един ъгъл е три пъти по-голям от съседния си.Мярката на този ъгъл е:
а)90 градуса б)120 градуса в)135 градуса и г)150 градуса.
A+B=180*
a=3b
3b+b=180* 4b=180* b=45* a=180*-45*=135* * ca градуси.
Offline
#158 2011-11-06 14:44:15
- cute__girL
- Предупреден(а) за изгонване
- Registered: 2011-10-29
- Posts: 314
Re: Помощ за домашните.
Аз ще помоля за помощ по физика. 7 клас съм.
Зад.1) Колко ампера ток се черпи от акумулатор с напрежение 12 V, когато между полюсите му се свърже консуматор със съпротивление 24 Ома Ω ?
Зад 2) Когато между двата края на проводник се подаде напрежение 6 V, по проводника протича ток 3 А. При напрежение 12 V по същия проводник тече ток 5 А. В сила ли е законът на Ом за този проводник? Подкрепете отговора си с математически пресмятания.
Мерси предварително
[img]http://prikachi.com/images/529/3801529M.gif[/img]
Offline
#159 2011-11-06 15:19:00
- lozanka98
- Member
- From: Rosewood
- Registered: 2009-05-14
- Posts: 1,354
Re: Помощ за домашните.
faninkata < 33 ,благодаря ти.Ще помоля да ми помогнете и за още една задача:
Намерете големините на съседните ъгли "a" и "b" ,ако:
a-b=50 градуса.
а:b=1:3
2a=b
[img]http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9xxdbGAmX1qj7lb4o1_500.gif[/img]
Offline
#160 2011-11-06 15:59:34
- fenfantazi_
- Member
- From: London, UK
- Registered: 2011-03-10
- Posts: 1,623
Re: Помощ за домашните.
faninkata < 33 ,благодаря ти.Ще помоля да ми помогнете и за още една задача:
Намерете големините на съседните ъгли "a" и "b" ,ако:
a-b=50 градуса.
а:b=1:3
2a=b
Мисля, че е така:
__________________________'BEING SINGLE DOESN'T MEAN
_______________________THAT YOU'RE WEAK,
_______________________IT MEANS THAT YOU ARE STRONG ENOUGH
_______________________TO WAIT FOR WHAT YOU DESERVE'
______________________________________________- Niall Horan
Offline
#161 2011-11-06 19:33:43
- barbiie92
- Member
- From: Russia.
- Registered: 2011-09-12
- Posts: 1,850
Re: Помощ за домашните.
ако някай може да ми даде това съченение разсъждение http://download.pomagalo.com/87308/moti … iti+vopli/ цялото ще му бъда благодарна .. може и друго но трябва да е свързано с тази тема ; Мотивът за завръщането в "Скрити Вопли" ,, МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
[img]http://prikachi.com/images/910/7424910J.jpg[/img]
[img]http://www.cosmopolitan.bg/lines/tickers/153940_22057.png[/img]
Offline
#162 2011-11-07 06:46:30
- cute__girL
- Предупреден(а) за изгонване
- Registered: 2011-10-29
- Posts: 314
Re: Помощ за домашните.
Аз ще помоля за помощ по химия, 7ми клас съм.
ВАЛЕНТНОСТ
1 зад. Изчислете валентността на хрома Cr в оксидите: CrO, Cr2O, CrO3+
Изчислете и относителната молекулна маса (Mr) на всяко от съединенията.
2 зад. Изчислете относителната молекулна маса (Mr) на оксидите:
MnO , MnO2 , Mn2O3
Благодаря предварително!
[img]http://prikachi.com/images/529/3801529M.gif[/img]
Offline
#163 2011-11-07 07:29:25
- ^^ м а с л и н к а ^^
- Member
- Registered: 2010-04-11
- Posts: 338
Re: Помощ за домашните.
Домашно по Литература 7-ми клас:
Съпоставете образите на Дунава от Немили-недраги и Дунава от На прощаване.
Моля ви помогнете ми,търсих в интернет и нищо не можах да намеря.
Για πάντα θα μείνω αν ρωτάς.
Εδώ είναι η ζωήΔε φεύγω αν δε φύγουμε μαζί .. <3
Niks ~ ~
Offline
#164 2011-11-07 14:49:35
- glez0rana_
- Member
- Registered: 2010-03-23
- Posts: 93
Re: Помощ за домашните.
Така ами домашната ми е за 7-ми клас,ето я и нея: Напишете Съчинение разсъждение на тема ''Защо за бунтовника пътят е страшен,но славен???'' //става втпрос за стихотворението ''На Прощаване"// Мн ще съм ви благодарна ако ми помогнете,аз нищо не мога да се сетя..а и в интернет нищо не ми помага!! Благодаря предварително!!!
Offline
#165 2011-11-07 16:16:36
- puh4u7
- Member
- From: Варна.
- Registered: 2011-01-17
- Posts: 3,248
Re: Помощ за домашните.
Така ами домашната ми е за 7-ми клас,ето я и нея: Напишете Съчинение разсъждение на тема ''Защо за бунтовника пътят е страшен,но славен???'' //става втпрос за стихотворението ''На Прощаване"// Мн ще съм ви благодарна ако ми помогнете,аз нищо не мога да се сетя..а и в интернет нищо не ми помага!! Благодаря предварително!!!
Виж дали ще ти помогне това.
http://www.kaminata.net/topic-t15283.html
И накратко: пътя за бунтовника е страшен защото може да не се върне жив, да види майка си и родината, но славен защото ще умре за свободата.
[img]http://i44.tinypic.com/eu23jt.gif[IMG][IMG]http://i44.tinypic.com/eu23jt.gif[/img][/IMG]
Offline
#166 2011-11-07 17:06:01
- yonity97
- Member
- Registered: 2010-05-03
- Posts: 233
Re: Помощ за домашните.
Мм трябва да напиша есе на тема "Как трябва да изглежда българското евро?" някакви предложения .. Благодаря предварително !
[img]http://prikachi.com/images/94/6128094O.png[/img]
Offline
#167 2011-11-07 17:18:28
- cute__girL
- Предупреден(а) за изгонване
- Registered: 2011-10-29
- Posts: 314
Re: Помощ за домашните.
ако някай може да ми даде това съченение разсъждение http://download.pomagalo.com/87308/moti … iti+vopli/ цялото ще му бъда благодарна .. може и друго но трябва да е свързано с тази тема ; Мотивът за завръщането в "Скрити Вопли" ,, МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Ето: http://www.slovo.bg/old/litforum/220/rnankova.htm
Това също може да ти помогне:
Споменът е завръщане в миналото, припомняме на желаното. Единствено там мечтите се сбъдват. Споменът е отношение към миналото. Той пряко се свързва с мотивите за пътя и пътуването в художествената литература. Пътят е метафора на живота, а „пътуването” към неговия смисъл, макар и в условен план, дава възможност на човека да открие своята идентичност. Пътят се свързва и с изпитанията, през които преминава човекът, търсещ себепознанието.
Пътят и споменът за миналото са основни теми в творчеството на Димчо Дебелянов. В „Да се завърнеш...” споменът е осмислен като жалба по нещо ценно, изгубено в миналото, отказ от реалността, завръщане към едно „високо” и желано „преди”. „Спомнянето” е своеобразен път, възраждане на една минала реалност. Актът на припомняне е духовно събитие, провокиращо екзистенциални размисли. То осмисля битието на лирическия субект в настоящето, компенсира усещането за самотност и чувството за изгубеност. Завръщането към спомена е единствен изход от бездуховното настояще, съдба и избор за човека в елегията на Димчо Дебелянов. Миналото е осмислено като ценно и пречистващо, противопоставено е на едно принизено и грозно „сега”.
Човекът в художествената литература е различен от другите чрез условността на действията си, които са изживени като реални. Лирическият АЗ в „Да се завърнеш... ” се самозаявява в света на творбата чрез „спомнянето”. Така се постига оценностяване на припомнянето, то е спасение от празнотата на настоящето. Споменът е бягство от реалността, пътуване към миналото. Елегията на Димчо Дебелянов силно въздейства с фолклорно-митологичните и библейските реминисценции. Мотивът за завръщането на човека към едно „високо” и желано „преди” препраща към митологичното осмисляне на отминалото сакрално време. То е „пристан” на високи пориви и мечти. В българския фолклор завръщането се свързва с ходенето на гурбет. У Димчо Дебелянов завръщането към миналото е от екзистенциален порядък. То е единствен изход за героя на творбата от самотата и скиталчеството в настоящето. Темата за самотата и скиталчеството на човека в модерния свят препраща към текстовете на Христо Ботев - „На прощаване”, и на Иван Вазов - „Немили-недраги”. Ако за героите на двамата автори самотата и скиталчеството са наложени от обстоятелствата, то за лирическия субект в „Да се завърнеш... ” те са съзнателно избрани. Героят на Дебелянов сам напуска грозната реалност, избирайки „спомнянето” като основен модус на съществуване. Именно тук откриваме убедителни аргументи на тезата за безусловната ценност на миналото и акта на припомняне.
Към важни идейни внушения води и визията на спомнянето. Времето и мястото на спомена пораждат светлата гама на чувствата, близка до сакрално значимото. Интимността на спомена получава емоционален „ореол”. Реалността чезне, „стапя” се в духовното безплътие на изплувалия спомен. Пред „храма” на душата, осветен отминалото, вечерта „смирено гасне”, нощта е „тиха”, не нарушава покоя на оживелия в съзнанието спомен. Пораждат се асоциации за уют и спокойствие. Лексемата „приласкае” алюзира скрита от света нежност.
„Бащината къща" е цел на споменното завръщане. Домът е сакрално пространство, превръща се в условен „олтар” в „храма” на спомена, изпълнил със синовен трепет душата на лирическия герой. Към такива идейни внушения отвеждат и присъствието на майката, и иконата в дома. Пораждат се асоциации за чистота, извисеност, святост на света, в който героят на Димчо Дебелянов се завръща. Изминал дългия път на „спомнянето”, той сякаш остава само „морен поглед”, „изтлява”. Завършването на пътуването към света на миналото пред „старата икона” недвусмислено определя света на спомена като свят на тихата красота, уюта, светостта. Това е свят, към който героят на Димчо Дебелянов се стреми.
Символиката на „прага” също отвежда към важни идейни внушения. Това е мигът на среща между майка и син, но преди той да се е завърнал. Срещата е мечтана, но реално изживяна като поетична изповед. В традиционните представи образът на майката е свят, тя е олицетворение на нравствеността. В контекста на българската фолклорна традиция май ката се свързва с домашното огнище, светостта, жертвоготовността. Елегията на Димчо Дебелянов отново препраща към Ботевата поема „На прощаване”. Ботевият лирически герой се завръща у дома, за да потърси прошка и подкрепа от майката за избрания път. Завръщането за Ботевия лирически герой се свързва и с радостта от победата над тирана, и с извоюваната свобода. В „Да се завърнеш...” единствена радост за лирическия АЗ носи споменът-завръщане. От друга страна, завръщането се свързва и с осъзнатата елегичност на изминатия житейски път („мойто слънце своя път измина...”). Сякаш героят в елегията на Димчо Дебелянов за последен път си „спомня” красотата. В контекста на творбата образите на майката и иконата, като съкровена духовна същност, символизират вечното в живота. Оказва се, че лирическият герой се завръща в света на спомените, в храма на светостта, за да се сбогува с него, за последен път да се докосне до същностното, ценното, бленуваното.
В контекста на „Да се завърнеш... ” глаголите „помня”, „бленувам”, „мечтая” са функционално заменими. „Спомнянето” е не просто припомняне на една минала реалност, но и копнеж, силно желание за възраждане. Завръщането към света на миналото е бленувано пътуване към бъдещето. И двете условни проекции на „завръщане” и „пътуване” са невъзможни. Те са извън реалното. Завръщането към миналото чрез спомена за него е единствена духовна проекция на елегичния блян. Мечтата за пътуване към бъдещето е трагична. Елегичен блян и трагична мечта се „срещат” в реалната изповед на лирическия АЗ. Проблемът за времето в ли ри ката на Димчо Дебелянов е поетично спомняне на преживяно и пожелано. Границата между „сега” и „преди” е лирично разколебана. Блянът, копнежът по духовност противостои на грозната проза на живота, а домът, към който лирическият АЗ се завръща, е контрапункт на града. Лирическият АЗ в „Да се завърнеш... ” търси утеха и спасение в спомена за миналото.
Бленуван и желан, светът се превръща в дом на миналото. Той е мечтан като несъществуваща реалност. В разминаването между мечта и реалност, копнеж и действителност се ражда болката на лирическия герой в елегията на Димчо Дебелянов.
[img]http://prikachi.com/images/529/3801529M.gif[/img]
Offline
#168 2011-11-07 17:28:49
- poxleitner
- Member
- Registered: 2011-09-08
- Posts: 14,832
Re: Помощ за домашните.
Мм трябва да напиша есе на тема "Как трябва да изглежда българското евро?" някакви предложения .. Благодаря предварително !
Прочети нещо от тук
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%B2%D1%80%D0%BE би трябвало да ти помогне.
Sometimes bad boys aren't like the books.
Sometimes they're actually bad.
Offline
#169 2011-11-08 07:59:52
- cute__girL
- Предупреден(а) за изгонване
- Registered: 2011-10-29
- Posts: 314
Re: Помощ за домашните.
Аз ще помоля за помощ по БЕЛ /7ми клас съм/ : )
Напишете редактиран вариант на изречението: Отиде в къщата на Мария, която му харесваше много.Обяснете какви начини на редактиране сте използвали.
Благодаря предварително
[img]http://prikachi.com/images/529/3801529M.gif[/img]
Offline
#170 2011-11-08 20:57:45
- lady_ss1
- Member
- From: София
- Registered: 2010-09-17
- Posts: 21,410
Re: Помощ за домашните.
Здравейте. Ще ви помоля за малко помощ по Математика.
П.С. 7 клас съм.
Представете с нормален многочлен:
(-11m-13n)²=
(½х-2у)²=
(½х+½у)²=
(1,2m²-10n²)²=
Благодаря предварително!
Offline
#171 2011-11-09 14:39:35
- Adi_1296
- Member
- Registered: 2010-03-14
- Posts: 74
Re: Помощ за домашните.
Нуждая се от информация по тема:
Великобритания
- индустриално развитие през 20-те години
- Въглена промишленост
Ако някой открие нещо моля ви помагайте ..
Offline
#172 2011-11-09 15:09:09
- SweeT_BunnY
- Member
- From: London, UK
- Registered: 2010-02-08
- Posts: 588
Re: Помощ за домашните.
Аз ще помоля за помощ по БЕЛ /7ми клас съм/ : )
Напишете редактиран вариант на изречението: Отиде в къщата на Мария, която му харесваше много.Обяснете какви начини на редактиране сте използвали.
Благодаря предварително
"Той отиде в къщата на Мария, която много харесваше" става ли?
Offline
#173 2011-11-09 15:37:09
- little_baby
- i am lost in time.
- From: Upper East Side, Manhattan
- Registered: 2009-08-05
- Posts: 11,633
Re: Помощ за домашните.
Аз ще помоля за помощ по БЕЛ /7ми клас съм/ : )
Напишете редактиран вариант на изречението: Отиде в къщата на Мария, която му харесваше много.Обяснете какви начини на редактиране сте използвали.
Благодаря предварително
Ами зависи дали ,,му харесваше много" се отнася за къщата, или за Мария.
Иначе ако за къщата според мен така - Отиде в къщата на Мария, където му харесваше много. Начините за редактиране - чрез заместване,т.е. заместихме ,,която" с ,,където".
Offline
#174 2011-11-09 18:49:32
- mimetoo23
- Member
- From: София.
- Registered: 2009-11-02
- Posts: 845
Re: Помощ за домашните.
Здравейте. Ще ви помоля за малко помощ по Математика.
П.С. 7 клас съм.Представете с нормален многочлен:
(-11m-13n)²=121m² + 286mn + 169n²
(½х-2у)²= 1/4x² - 2xy + 4y²
(½х+½у)²= 1/4x² + 1/2xy + 1/4y²
(1,2m²-10n²)²= 1,44m на 4 - 21, 2m²n² + 100n на 4
Благодаря предварително!
[img]http://24.media.tumblr.com/tumblr_m2fx42Ocei1rt4zajo1_500.gif[/img]
Тumblr.
Offline
#175 2011-11-09 19:00:00
- lady_ss1
- Member
- From: София
- Registered: 2010-09-17
- Posts: 21,410
Re: Помощ за домашните.
Здравейте. Ще ви помоля за малко помощ по Математика.
П.С. 7 клас съм.Представете с нормален многочлен:
(-11m-13n)²=121m² + 286mn + 169n²
(½х-2у)²= 1/4x² - 2xy + 4y²
(½х+½у)²= 1/4x² + 1/2xy + 1/4y²
(1,2m²-10n²)²= 1,44m на 4 - 21, 2m²n² + 100n на 4
Благодаря предварително!
Благодаря тии!
Offline