#1 2011-06-17 10:51:49

peshew
Member
From: minimalism
Registered: 2010-06-26
Posts: 109
Website

Re: 3 храни, които трябва да консумирате след тренировка

Може би тренирате като луди, но не виждате резултатите, които искате, въпреки че пробвате най-различни упражнения и диети. Тази статия има за цел да ви предложи 3 храни, които да консумирате след тренировка, за да извлечете максимална полза от нея.

Вашите мускули се нуждаят от подходящите хранителни вещества, за да се възстановяват и растат. Много от вас не се хранят след тренировка, което е голяма грешка, на която може би не сте обръщали внимание в миналото.

В много от случаите проблемът е във времето и в това, че бързате за някъде след тренировка, просто имате нужда от душ, трябва да вършите домакинска работа и т.н. Ние ще ви предложим естествени храни, които отнемат минимално време за приготвяне.

Храна 1: Протеинов шейк

Както вероятно сте забелязали в много други статии, ние стоим твърдо зад приема на суроватъчен протеин след тренировка. Причината е в това, че той снабдява мускулите с незаменими аминокисели, които са нужни за възстановяване.


По време на тренировка често изпадаме в катаболно състояние, което означава, че мускулите ни се разкъсват. Въпреки че това звучи като нещо наистина лошо, това всъщност не е точно така. Това е необходим процес, който трябва да се прояви, за да могат мускулите ни да растат и да стават по-силни. Има много хранителни добавки, които обещават, че ще ви изведат от катаболно състояние или ще ги предотвратят, но според нас най-добрият вариант е суроватъчният протеин.

Независимо от това дали искате да увеличите мускулните си размери или да изчистите мазнините, аминокиселините в суроватъчния протеин са фантастичен и необходим ресурс за мъжете и жените.

На пазара има най-различни марки и много от тях са наистина качествени, а освен това предлагат най-различни вкусове, които ще задоволят дори най-претенциозните от вас.

Храна 2: Всички плодове, които може да си набавите

Тъй като използваме захарта за основен източник на енергия за нашите мускули, след тренировка изпитваме определен недостиг. Въпреки че това може би звучи добре за тези, които искат да свалят няколко килограма, то реално има и негативни последици.


Много изследвания върху спортисти показват, че въпреки загубата на излишно тегло след интензивна тренировка, което изглежда като нещо положително, то съществува следният проблем- мускулите не са в състояние да се възстановят и да са достатъчно заредени за следващата тренировка. С други думи, те гладуват за захар, особено 30-60 минути след тренировка. Ако не ги снабдите с такава, те не са в състояние да работят на пълен капацитет на следващата ви тренировка.

Брилянтна идея би била да добавите плодове към суроватъчния протеин, който ползвате. Така ще имат чудесна комбинация, която ще гарантира за доброто състояние на вашите мускули.

Храна 3: Риба (препоръчваме сьомга) или Омега-3 суплемент

Надяваме се, че сте прочели статиите, които описват ползата от Омега-3 мастните киселини. Ако имате време да си приготвите ястие от любимата ви риба, то това би било чудесно. Омега- 3 намалява възпалението. Това е чудесна новина за вашите преуморени мускули, тъй като ще изпитвате по-малко болка и ще се възстановявате по-бързо.


Ако нямате време за приготвяне на риба или просто не обичате такава, то може да намерите Омега-3 под формата на хранителна добавка, което изобщо не е лош вариант за заместител.


ходяяя , и като на сън - скитам се !

Offline

#2 2019-04-20 12:00:49

vanastus
Member
Registered: 2018-07-11
Posts: 116,230

Online

Харесайте страницата ни във Facebook

Вижте най-харесваните снимки, статии и албуми директно чрез Facebook